Thursday, February 14, 2008

ငါ သည္ blogger မျဖစ္ႏိုင္ ၊ စာေရးဆရာ မျဖစ္ႏိုင္..


ငါ သည္ စာေရးတာ ၀ါသနာပါတယ္၊ၿပီးေတာ့ သူမ်ား ကုိ ဆရာကုိလုပ္ရတာ၊ နည္းနည္းလွေအာင္ ေျပာရရင္ share ရတာ ၀ါသနာပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ငါ စကားေတြ ဟာ အႏွစ္မရွိတဲ့၊ ပညာရွိစကားေတြ မဟုတ္ဘူးဆုိတာ တစ္ခါတစ္ခါ စဥ္းစားမိတယ္ဗ်ာ..
ဒီလုိ႔ ဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္က စာ ကုိဖတ္ခဲ့တဲ့ အခါမွာ အဲဒီစာ ရဲ႔ အေၾကာင္းအရာ ကုိအဓိက ထားမဖတ္ပဲ ဒီစာ ရဲ႔ ရည္ရြယ္ရင္းက ဘာလဲ ဒီစာေရးတဲ့ အခ်ိန္ စာေရးဆရာ စိတ္ဓာက္ ကဘာလဲ ၊ ၿပီးေတာ့ ဒီထဲက ဇာက္ေကာင္ေတြ က ဘာေတြ ေတြးေနတာ ဆုိတာ ကို အဓိကထား စဥ္းစားမိတယ္။..
ဥပမာေျပာမယ္...က်န္စစ္မင္းသား ေစာလူးမင္း သား ကုိသြားကယ္ တဲ့ ခုႏွစ္ကုိ ေမး ကၽြန္ေတာ္ မသိေတာ့ဘူး..ဒါေပမယ့္ ခုထိ အမွတ္ရေနတာ တစ္ခု က ေစာလူးမင္း ဟာ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ဘာေတြ ေတြးမိလုိ႔ က်န္စစ္မင္းသား လာကယ္တာကုိ ေအာ္လုိက္ရတာ လဲလုိ႔ မွတ္မိေနတုန္းပဲဗ်ာ..
ကဲ မခက္ဘူးလား ဗ်ာ...
ကၽြန္ေတာ္ က လူေတြ ရဲ႔ စိတ္ကုိပဲ စိတ္၀င္စားတာဗ်ာ အဲဒီၾကေတာ့ ဘယ္လုိ႔ လုပ္ blogger တစ္ေယာက္ ၊ စာေရးဆရာ တစ္ေယာက္ျဖစ္ႏုိင္ပါေတာ့မလဲခင္ဗ်ာ...
ဒါေပမယ့္ သိတဲ့ အတုိင္း ဒီစာ ေရးေနတာကုိက လုပ္ခ်င္တဲ့ ဆႏၵေတြ ရွိေနေသးတာ ကုိ ေဖာ္ျပေနတာပါဗ်ာ..
ကဲ အဲဒီေတာ့ စိတ္ကူးတယ္ ကၽြန္ေတာ္ စာဖတ္တဲ့လူေတြကုိ နည္းနည္းေလာက္ ေမတၱာ ရပ္ခံခ်င္တာ ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ေရးတာေတြဟာ ပညာရွိစကား မဟုတ္ပါဘူး ခင္ဗ်ာ..ၿပီးေတာ့ ..ခုႏွစ္ အေထာက္အထား ၊ က်မ္းကုိး ေတြလည္း ေတြ႔ရမွာ မဟုတ္ပါဘူး...ကၽြန္ေတာ္ေနရာမွာ ေတြ႔ရမွာကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ေတြးေနတဲ့ ဟာေတြပဲ ေတြ႔ရပါလိ္မ့္လုိ႔ ႀကိဳတင္ေမတၱာ ရပ္ခံအပ္ပါသည္။..
အားလုံး ကုိလည္း အဲဒီအတြက္ နည္းလမ္း မမွန္ဘူးဆုိရင္လည္း ေတာင္းပန္ပါရေစ...ကၽြန္ေတာ္ကကုိ ညံခဲ့တဲ့ အတြက္ပါခင္ဗ်ာ...

ေလးစားစြာျဖင့္
အလင္းေရာင္

No comments: